جهان ورزشی

جهان ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی ایران و جهان به همراه سرویس ویدئو

درباره وبلاگ


جدیدترین اخبار ورزشی ایران و جهان به همراه سرویس ویدئو در جهان ورزشی

نويسندگان

آرشیو مطالب

لینکهای مفید

آخرین مطالب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

مسافرت ماركوپولويي و بي‌حاصل استقلال/

 

بازي استقمسافرت ماركوپولويي و بي‌حاصل استقلال/ ماجدي: اميدوارم فردا اتفاق بدي نيفتدلال و گهر در جام‌حذفي به دردسري بزرگ براي آبي‌پوشان تبديل شده است. كاروان تيم استقلال بعد از دو روز اقامت در اراك امروز عازم دورود شد و به سختي تا ورزشگاه اين شهر پيش رفت اما با تعويق 24 ساعته بازي دوباره به اراك بازگشت. اين در حالي است كه سرپرست استقلال اين رفت و برگشت‌هاي پردردسر را براي شرايط آمادگي تيمش زيان‌بار مي‌داند.

ميرشاد ماجدي در گفتگو با سايت گل گفت: «ما 300 كيلومتر راه از تهران تا اراك آمده‌ايم و دو روز در اين شهر اقامت كرديم. امروز هم مسير 130 كيلومتري اراك تا دورود را در اين شرايط سخت آب و هوايي و بارش برف و باران طي كرديم. حالا بايد اين 130 كيلومتر را برگرديم و دوباره فردا به دورود بياييم.»

سرپرست استقلال شرايط ورزشگاه دورود را اين‌گونه توصيف كرد: «به سختي مي‌توان قبول كرد كه ورزشگاه دورود شرايط برگزاري اين بازي را داشته باشد. اين ورزشگاه فقط در يك سمت داراي جايگاه براي نشستن تماشاچي است و ازدحام تماشاگران مي‌تواند برگزاري بازي را دچار مشكل كند.»

مسئولان دورود گنجايش اين ورزشگاه را كمتر از دو هزار نفر ذكر كرده‌اند اما ماجدي مي‌گويد: «ما لااقل 5 هزار تماشاگر اطراف ورزشگاه ديديم و به سختي از بين آن‌ها خودمان را به ورزشگاه رسانديم. اميدواريم مسئولان امنيتي بتوانند اين ازدحام را به خوبي كنترل كنند وگرنه ممكن است مشكلات زيادي در حاشيه اين بازي رخ بدهد.»

سرپرست استقلال كه در راه بازگشت از دورود به اراك با خبرنگار گل صحبت مي‌كرد در پايان ابراز اميدواري كرد بعد از اين همه مرارت و سختي، بازي فردا بدون مشكل و مسائل حاشيه‌اي برگزار شده و به پايان برسد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->